Måndag, trötta måndag.

Nu sitter jag på vagnen till jobbet. Kl är sex och jag befinner mig snart vid valand. Jag har haft en sten i skon sen jag gick hemifrån. Försökt få ut den men tydligen lyckades jag inte.

Jag stormtrivs på jobbet. Ska ha mina första inskolningar idag, ensam. Eller ja med Hanna men hon har inte heller haft det innan så de blir nytt för oss båda. Ska bli spännande att se hur de går. Men de kommer gå bra.

Jag har sovit ganska dåligt hela helgen så känner mig inte upplagt för att jobba 6.30 - 17.30 direkt. Men det är bara att hinka kaffe så blir det bra.

På onsdag kommer Stefan. Jag längtar som bara den vill jag lova. Att man kan vara så kär i någon, de trodde jag aldrig. Och att de dessutom är besvarat. Det är helt underbart.
På lördag ska vi fira min examen med. Hela familjen plus partners, och Cristina så klart! Inget utan henne minsann!!

Nej nu ska jag lyssna på musik och blunda. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0