onsdag.

idag är jag ledig. väldans skönt vill jag lova. jag o Cristina ska till nya lägenheten och ta oss en titt. träna ska vi göra med, o ta en sväng till bibblan. jag måste hitta mig en ny bok. är inne i en bokslukarperiod. jag gillar dom perioderna.

i övrigt är det så sjukt mycket som händer. jag fattar knappt själv vad som händer. den ena super ihjäl sig o kör full o den andra vill inte ens finna styrkan att finnas i livet mer. det smärtar som faan.

jag är inne på tredje veckan med antidepp nu. hade återbesök med läkaren igår och hon förklarade väldigt pedagogiskt att jag inte kommer känna några markanta förändringar fören om ca en månad. så jag håller tummarna och hoppas på det bästa. jag börjar även sluta nojja mig för de där med biverkningarna. jag har verkligen inte släppt dom, men dom är inte lika påfrestande. men jag har en återkommande huvudvärk hela tiden. den är dryg, med tanke på att jag inte är van vid huvudvärk.

imorgon blir det skogen för att förbereda för frilufsdagen, och fredagen är den stora dagen. jag kommer vara helt apatiskt död när jag kommer hem på fredagkväll. sen ska jag låsa in mig i helgen för att jag inte kan ta allergitabletterna. prover på måndag.

jag har bara ätit mackor i fyra dagar nu. det känns inte hälsosamt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0