lördag, flyttdag 1.

imorse vaknade jag (inte alls utvilad) tidigt och började genast med flytten. okej, frukost intogs men efter de var det full rulle. vi körde tre stora jävla lass. jag sabbade ryggen där någonstans med, hoppas det inte håller i sig. proppat i mig extrema mängder socker med. haha. kroppen skrek efter det antar jag.

nu är det bara morgondagen kvar. det är mest de stora möblerna kvar, så de kommer gå fort antar jag. eller ja relativt fort. ska bli så jävla skönt när allt är klart. det ska bli kul att kunna inreda sitt hem. köpa fina nya saker och ha den där känslan av att "komma hem".

nu sitter jag i sängen och är skit trött. det sista jag gjorde innan jag gick och la mig var att skrubba badkar och kakel. halv tio på en lördagkväll. hehe. så nu ska jag döda lite tid i sängen och sen förhoppningsvis somna. cristina och mathilda ska dock dela säng med mig, så vaknar väl till när dom ska sussa.

för övrigt så blir jag vansinnig på en viss människa. och jag vet vad jag borde göra. men jag tror inte jag klarar av det. iaf inte just nu. så för stunden får det vara. jag väntar in stunden antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0