Gött.



för första gången på länge kan jag ärligt säga att livet börjar kännas bra. det börjar kännas lugnt och stabilt. visst, det finns saker som kan förbättras här och där, men på det stora hela så börjar mitt ro komma tillbaka till kroppen. det känns underbart.

det har hänt en del de senaste med. med ett lite lättare sinne blir det roligare att göra saker igen. varit på badhuset, fikat en del, tränat, sett film och umgåtts med fint folk, skrattat och solat.

nu i helgen blir det flytt och städning och en massa. måndag-onsdag blir det att hinna med sista i skolan, vårdcentral, städa, fixa och dona, packa, umgås med folk och på onsdag drar jag till söderhamn för dop och häng.

den 13 börjar jobbet. I LOVE IT.


Kommentarer
Postat av: Desperatemoments

Helt underbart! :) kan det bero på näsan? Du passar i den, kanske borde göra en sån till dig också ;) hör gärna av dig när du har tid över så fikar vi eller nåt! Jag e inte hemma i helgen, men sen! Kramar

2011-05-26 @ 18:24:08
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0