flytt dag 2.

okej. nu är alla möbler här. nu är vi här. för tillfället har Cristina inget rum. hon och mathilda sover i vardagsrummet. Calle kan inte flytta fören tisdag. men det funkar nog bra. detta skapar dock att vi inte helt kan bo in oss än. det får vi göra då.

men jag ligger iaf i sängen i mitt nya rum. jag gillar det. det känns bra. rätt. cristina och jag är rätt. bra bra team. en familj utan blodsband.

freddy och johan var mina hjältar idag. all kärlek till dom. <3

imorgon blir de vårdcentralen två gånger, tvätta och städa de sista i gamla lägenheten. lite plugg med.

och nej, jag vägrar deppa. jag vägrar. eller jag gör de redan. men faan. det är inte värt energin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0