torsdag.

okej. igår var en ganska konstig dag. aktiviteterna på dagen var väl kanske inte så udda. skola, gym, hem - äta duscha osv, handla. Efter allt detta åkte jag till Carl och snackade o såg på The Sopranos (ursäkta om jag råkar stava fel). meeeen. när jag senare skulle åka hem så passade det in att jag och cristina möttes i stan för att åka hem tillsammans. precis innan hjalmar branting säger cristina; skulle vara gott med två öl. okej säger jag. hon har ingen plånbok med sig men hon kan låna av mig sålänge. vi går till donkan först för jag är skit hungrig. vi beställer och jag drar fram plånboken. nej men josefin hade inget kort med sig. pinsamt. det var bara att åka hem. haha.

idag blir det skola ett tag nu, sen gymmet en sväng. efter det handla mjölk och bege mig hem. Jennie kommer runt halv sex o då ska det bjudas på lasagne. efter det blir det antingen film eller öl på kårpuben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0