måndag, hopp.

det är dags att jag återtar det där som kallas rutiner. som jag var så bra på innan jul. för jag känner av skillnaden. jag sover dåligt igen, ångesten är mer påtaglig och jag orkar inget längre.
så nu får jag ta tag i detta.
att jag dessutom spenderat sju timmar i sängen med att konstant vakna svettig o livrädd pga mardrömmar är en annan sak. vet inte hur jag ska orka denna dagen. eller skaka av mig den skrämmande känslan jag haft i kroppen HELA natten. men hey, de är bara o köra antar jag.
hatar verkligen mardrömmar. och dom tog aldrig slut heller. scary shit.

jag saknar dom. massor. det som var. att ångest kan förstöra så jävla mycket. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0