torsdag

Det är inte så att jag inte uppskattar att hälsa på alla i Söderhamn. Den fina släkten. Men. och det är ett starkt men. Det är mycket folk överallt. Hela tiden. Det är aldrig tyst. Zack är underbar, men shit vad han är krävande.
Jag har varit trött sen jag kom hit. Och nu menar jag inte sådär vardagstrött, utan utslagen. Hur småbarns föräldrar klarar av allt det kommer jag aldrig förstå... Eller så har jag bara väldigt dåligt med energi... Vad vet jag...
Har fått lite skola gjort. Inte så mycket som jag hade velat, men en hel del iaf...
Idag, eller ja alldeles strax (efter 4 timmars sömn) ska jag bege mig till den sista förskolan här i Söderhamn för observationer och intervjuer. Jag hoppas det går relativt fort.
När jag kommer hem hit igen ska jag vila. Ooooh vad jag ska vila. Sen ska jag tvätta och skriva rent intervjuerna. Imorgon blir en till heldag med studer. Ska se om jag kan klämma in att klippa Doris med. För shit hon behöver det...
Jag längtar verkligen hem. Vilket är skumt, för jag brukar inte längta såhär. Men jag saknar min säng, min soffa, min lägenhet och Cristina. Jag saknar lugnet, att få göra saker i min egen takt. Ensamheten. Tystnaden. Jag saknar mina möten och mitt gym. Ja shit vad man kan få perspektiv på sitt liv när man får uppleva någon annans för en tid.
Om en månad börjar jag jobba. Det är skrämmande. Men kul med.
Nej nu ska jag göra mig redo för att bege mig. Jag hoppas inte de är för kallt ute.... Ska lyssna massa musik och försöka bli pigg på vägen dit. Hoppas jag inte går vilse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0