Söndagnatt.

det är söndagnatt och jag sitter och pluggar. vad gör man inte för att bli klar innan jul. jag vill inte sitta med detta under julen. absolut inte. men det grova är nu gjort. jag hoppas inte min handledare tycker det är skit.
jag minns inte ens vad jag skrivit. 43 sidor och jag minns inte. jag har nästan precis så mycket tecken som man får ha. shit...... jag vill inte behöva lägga till eller ta bort en massa skit. less på skola nu. ge mig 4 januari så jag får börja jobba. vila skallen lite.
för övrigt mår jag helt okej. okej... bara okej. visst jag mår bra rent allmänt. men det är vissa delar som är betydligt sämre än andra. jag håller på att träna sönder mig känns det som. att gå från noll till.. ja en massa är ganska hårt. ta mig rätt, jag älskar det. men ja... haha. men det gör att jag mår bättre över hur jag ser ut.. och det är bra.
men det är det där lilla. den som ligger och stör. han. den där jävla han. jag vill glömma. förlåta. släppa. men det går inte. vissa dagar tänker jag inte alls på det. vissa dagar är det allt jag tänker på....
men tiden läker alla sår. det vet jag är sanning. jag har gått igenom svårare och tyngre saker än detta. och på det stora hela är jag väldigt lycklig, och lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0