fredag.

idag är det fredag minsann. först blir det litteraturseminarium och efter det blir det att fixa det som fattades efter vår redovisning. ibland hatar jag petiga lärare. kom med bättre instruktioner för hellskotta. men jaja. bara att göra det och se glad ut.
förövrigt denna mrogon är jag skit trött. börjar ledsna på att spotify har ökat reklmanen med typ 1500 procent. det är extremt störande.

på onsdag kommer min morfar och hämtar upp mig i göteborg. vi åker tillsammans till mamma i motala och sen på torsdagmorgon åker vi alla till söderhamn för att fira påsk. det ska bli trevligt. jag tvingar med systrarna med, bara för att jag verkligen kommer behöva folket omkring mig då. hoppas det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0