torsdag.

usch. idag har jag en sån där jobbig känsla i kroppen. en sån "jag vill bara gråta" känsla. vet inte helt varför. eller jo det gör jag. kallas bakisångest. ganska vanligt fenomen. haha. men det har man inte tid med. för nu ska jag iväg till ungdomsmottagningen, dels för testtagande, dels för att jag vill skippa p-pillerna. usch för dom. aldrig mer. haha. eller ja typ så.
sen måste jag hem och skriva tentan. den ska sittas med hela kvällen och natten. faktiskt. jag tror det är därför jag är lite ledsen med, känner mig stressad för den.
dock behöver jag gråta. känner det. kännt de länge nu. hmm. synd att man inte kan beställa tårar.

nej nej. nu ska josefin bege sig snart. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0