torsdag.

inatt har jag inte fått mycket sömn. av någon anlening kunde jag inte somna. ovanligt, nej. tröttsamt, ja.
men sen när jag väl började slumra till började fyllesms trilla in, o då somnar man ju sällan om.
sen, när jag preecis somnat till ro runt halv två ringer cristina o då ska jag (självklart och absolut!) vara samtal hem till porten. efter det kom det mer fyllesms, kändes som det inte blev så trevligt avslut på det heller.
hmm. jag ville bara sova. var inget mer med det. kl var två och jag skulle upp halv 8.
haha.

idag blir det möte med handledaren. sen låna böcker på bibblan som jag hitta igår. de verkar bra för vårt projekt. packa kanske vore en ide med. åker ju ändå imorgon. vad behöver man hem till mamma? så mycket mjukisbyxor o slit o släng tröjor som möjligt? underbart. måste komma ihåg mitt studentkort med. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0