tentatisdag.

dagen började med att jag  vaknade halv 8 av ett sms från Alexx. jag funderade i ca 20 minuter om jag skulle gå upp o dra till gymmet. till slut somnade jag om och vaknade kl 11. haha. då gick jag upp o vandrade på nålar tills tentan publicerades. jag läste den, stönade högt o drog sen till stan för promenad med Alexx.
det behövdes. skönt att vandra genom staden med henne. Underbart bra för själen.
väl hemma gjorde jag sallad och började sedan med tentan. den är plågsam. gör fysiskt ont i skallen efter ett tag, men jag kommer klara även denna.

nyss va de idol o tedrickande. slickaiansiktetfantasier o fnitter. haha.

nej, nu ska jag vara vettig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0