jaha.

jag var glad igår. för när jag gick och la mig var jag glad. för jag inte hade fått nån panikattack på hela dagen. eller, ja iaf inte nån nämnvärd så. naturligtvis får jag det då. då, när jag ligger där o ska sova. allt jag vill är att få sova, för jag är såå trött, men nej. då kommer det istället. så jag ligger i en timme o försöker lugna mig själv så gott jag kan. tankarna går runt runt runt.
sen, öppnas ytterdörren. Cristina kommer hem! Yes tänker jag. inte ensam. bra. Problemet var dock, att min lilla Cristina (Läs; långa) var stupfull. Verkligen Stupfull. Så där "skratta, jag vet inte vart jag är, kan jag inte bara få ligga ner, nej jag spyr nu full". jag led med henne. fruktansvärt mycket. just för att hon kommer må skit idag.
men, det fick mig iaf att tappa de mesta av ångesten, iaf så pass att jag kunde somna.
sen att jag vaknade varje halvtimme för jag drömde nån sjukt skum dröm är ju en annan femma.
jag fattar inte hur sjuka drömmar min hjärna kan framkalla. borde man bli rädd?

idag. ja, vad händer idag. Jag stötte på Jimmy igår i skolan o föreslog att han o jag o Therese (aka lillskiten) skulle ta en öl. med tanke på att jag o jimmy har sagt hela sommaren att vi ska göra de, men aldrig kommer till skott. Kom nyss på att jag ska till förskolan imorgon bara. men de är visserligen på förmiddagen, tror jag. måste ringa dom idag och se när de passar dom. Johan ville ju hinna åka hem imorgon, så får väl hoppas på att de kan ta de på förmiddagen.

fy faan vad kallt de är. jag dör. sitter med min största tröja som kära jennifer gav mig i julklapp. fryser iaf rumpan av mig. usch!!!

nej, men om jag ska slänga på mig ansiktet o sen röra mig till skolan. seminarium först, sen förbereda intervjutjafset med Johan.

efter det, ska jag iaf hem o ta mig ett bad! så det så.

Racoon – Love You More



haha. josefin kan fåna sig när hon jobbar natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0