inlägg.

nu kommer det komma ett sånt där depp inlägg. igen. börjar fundera alltså.
de senaste veckorna har varit... jobbiga... minst sagt. det har hänt så jävla mycket, alldeles för mycket för mig att hinna hantera det. vilket antagligen gör så att min kropp reagerar som den gör nu. de senaste dagarna har jag haft panikattacker varje dag. vilket skrämmer mig så jävla mycket. för jag tänker inte låta detta bryta ner mig. jag får helt enkelt ta tag i de. frågan är hur, för jag vill att de ska bort nu.

ena stunden ser jag på livet positivt, o vet hur jag ska göra för att få bort de. men andra stunder så vill jag ge upp allt o bara skita i livet o fly hem till mamma o ignorera livet som faan.

vet inte vad jag vill få fram av detta inlägg. de är väl mest att jag vill informera att om jag beter mig asskumt, eller helt enkelt försvinner en tid, så handlar de inte om er/dig, utan om mig.

hur lever man med extrem ångest varje dag? hur orkar man leva med de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0