Torsdag.

John ME – Love Is My Drug

igår fick jag alla skivor. vilket betyder att jag kommer ha svårt o välja vad jag ska lyssna på på vägen till humanisten. Haha. lyxproblem, men ack så bra problem.
drömde för övrigt inatt att jag köpte den svarta iphonen, (jag vill ha den vita) först var jag nöjd, men sen insåg jag att nej nej nej. haha. alexx var med, o mina små systrar, men dom var mycket yngre än dom är. behöver jag påpeka att jag ganska nyss vaknade o är skit trött? haha. helt osamanhängande.

idag blir det iaf att åka till humanisten. grupprum sex. hela dagen. eller ja, till halv tre kanske då vi ska bege oss på handledningsmöte. jag är trött. o jag vet inte om jag kommer palla hela dagen. men får hålla tummarna.

Cristina åkte imorse. kl sex. hon återvänder på söndag förmiddag. Ikväll får jag helt enkelt vara ensam. det är nyttigt. en person måste kunna vara ensam med. så det blir ensamtränining. haha. Kanske klämmer in gymmet, om jag orkar.
på fredag blir det idol och sleepover med Alexx. Myspys.
lördag ska jag antagligen fika med isabelle, sen träffa Jennifer så hon kan få sin försenade julklapp! woho. ska bli kul o se hennes min!  :D

det är planen för mina dagar. jag orkar inte åka till skolan nu. jag är så jävla trött.
dessutom har jag en gigantisk finne på kinden. vart faan kom du ifrån? rymden eller? ont gör den med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0