torsdag, tror de är fredag.

hela dagen igår, o hela dagen idag, har jag fått för mig att vi är en dag längre fram att vi är.
alltså, jag tror det är fredag idag. men nej, det är det ju inte.

har precis sagt hej då till gruppen. en produktiv dag med en massa skrivande. bra grejer.

nu dricker jag te och ser på Top Model. väntar in Cristina. hon är iväg o tränar igen. galning. mina ben hatar mig idag. smärta säger jag bara. vi var ju på Bodypump igårkväll. shit.

aja. idag blir de nog mest chillande. måste tvätta håret. suck.


Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Jag trodde också det var fredag några gånger idag. Vi ska ha fredagsmys med gruppen imon som tröst, ha det ni med! =)

2010-10-21 @ 15:44:32
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0