tisdag.

idag mina vänner, skickade vi in uppsatsen. behöver jag påpeka att jag är glad? fy faan vad glad jag är att inte behöva göra nåra mer djupdykningar i skiten? jag vill nog aldrig se ett barnprogram igen i mittl liv. eller jo, de vill jag ju. men inte på ett bra tag. haha.

efter gruppen gick ringde jag min kära farmor som fyller 75 år idag, och sen tog jag mig ett bad.
nu har jag snajsat upp mig för ikväll då de blir öl på Kings Head. eller ja, blir nog inge öl för mig, men ska bli kul o umgås o komma ut bland folk. hells yeah! allt för länge sen nu.

imorgon får jag sovmorgon. ända fram till kl elva om jag så skulle vilja.

nehe ni. nu ska jag göra te o läsa klart min bok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0