Söndag.

Nu har jag börjat förbereda för ankomsten av min iohone. har fixat itunes igår. de tog hundra jävla år o rensa all musik. shit. o mot slutet var jag inte så nogran, om man får säga så. haha.

skriver ner alla kontakter o lägger in bilderna så jag inte missar nå från den gamla mobilen.

åt två mackor till frukost. två! de va mycket, så min mage är lite knas nu. svårt o äta i vanliga fall så nu är jag glad. dricker te o snusar o är allmänt nöjd. känner verkligen att jag börjar bli sjuk bara. näsan är jätte jobbig o halsen svider. drygt.

idag kommer Cristina hem!!! :D:D:D:D jag hoppas det betyder Mad Men.

planen för idag är iaf en promenad, kanske lite plugg om jag orkar, och ta reda på vad fasiken planen blev för imorgon, för de kommer jag inte ihåg. haha. undra om jag är den virriga i gruppen denna gången. de brukar jag inte vara, så de är en konstig roll.


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :P

2010-10-10 @ 09:58:22
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: zaida

Hej!



Vintern närmar sig med stormsteg. Vill du hålla värmen i vinter utan att det bränner i plånboken? Gå in på min blogg och delta i min tävling. Där du kan vinna en valfri vinterjacka från elvine.se av värde 1800-2400kr ;)

2010-10-10 @ 10:22:47
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

2010-10-10 @ 11:00:12
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0