söndag.

helgen har försvunnit alldeles för fort. alldeles för fort.
men jag får lite sovmorgon imorgon med, så det är skönt. men det blir nog en hel del plockande med arbetet imorgon. sista lilla hjälpen från handledaren innan de ska in på tisdag.
men jag är nöjd. vi har lyckats med det vi skulle.
och jag fick äntligen G på delkurs ett. sweet. så på det stora hela har det varit en bra vecka. jag klarar allt jag tar mig till, med lite tid och lite tålamod och en hel jävla drös med jävlarannama! så det så.

idag har jag bäddat rent i sängen, tagit ihop rentvätten, städad och sen ska vi iväg och träna.
han med ett längre samtal med Alexx med. känns som det var veckor sedan vi senast pratade. skumt.

igår var jag hos Jennifer och lekte med henne och Sigge. det var en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0