snus.

alltså. jag och Cristina bestämde på fyllan och villan att vi skulle sluta med nikotin. dett är sista veckan. på söndag tar jag min sista snus.
jag är ytterst tveksam att jag kommer klara det, så som jag mår för tillfället. faktiskt. men hey, de är ju bara o försöka. jag kanske mår bättre, kanske sämre.
det är ju bara o börja igen o sen sluta vid en bättre passande tidpunkt. haha.

skiten löser sig.

idag är de måndag. kl tolv blir det att ses på centralbibblan för pillande med arbetet sen hem hit och se på barnprogram resten av dagen. tror de andra ska införa alkohol i kroppen, men jag ska då inte göra de. ska till vårdcentralen kl 8 imorgon. då vill jag inte lukta alkohol. nej nej. dessutom är min kropp lite anti alkohol för tillfället.

min mage knasar sig. det kanske beror på att jag inte kan äta. men iaf. jag håller mig trogen till mina mackor. dom får jag i mig iaf. och det är bättre än inget.

men jag börjar bli svinigt less på detta. igår satt jag o tänkte; alltså. igentligen så är de väl bara o bestämma sig. neeej nu ska jag inte må såhär längre. så bara slutar man med de.
så lätt är de nog inte dock.

drömma kan man.

nu ska jag dricka mitt kaffe o nysa några gånger till. sen blir de nog dusch innan stan, så folk inte tror dom träffat på ett träsktroll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0