my girl.

Cristina spelar rolig musik i rummet brevid o sjunger med för glatta livet. en bra start på en söndag minsann.
själv vaknade jag utvilad, men med sån jävla träningsvärk. kroppen känns stel som en pinne o jag har svårigheter att ställa mig upp. min första tanke när jag vaknade var; hur faan ska jag ta mig upp ur sängen!! haha.
men upp kom jag.

gårdagen var en mycket bra dag, på olika vis. jag trotsade min panik med att fullfölja vad jag åkte in till stan för o göra, det var riktigt jobbig under vissa tillfällen, men jag klarade det och jag hade så jävla kul!!

jag o Cristina gick på detta igår;



vi var sketa duktiga.

sen efter det åkte vi hem och käkade och jag fick faktiskt i mig riktig mat för första gången på ett bra tag. lycka.
sen såg vi på Mad Men och spelade Skipboo. Åkte efter det hem till Freddy en snabbis.
när jag kom hem från han drack jag te o såg klart på Pretty Woman och somnade sen som en sten. sov som en gudinna. underbart.



idag skulle vi ha gått på afropowerdance men känns både två att vi nog skippar det, med tanke på värken vi har i kroppen, och med tanke på att det tydligen kräver viss grundkondition, som vi inte har för tillfället. haha.

så blir promenad sen, försöka sätta mig med kompletteringen till tentan, och dricka en massa te. min hals har ont idag. dumma den.

dessutom är de min sista nikotindag. herreminjesus, hur ska detta gå? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0