måndag.

Melissa Horn – Kvar i nåt jag lämnat

idag är det måndag. som jag o Cristina sagt flera gånger nu; imorgon är det tisdag. Haha. lagom röriga.
måndag som sagt. varit på vårdcentralen sen skolan en säng. nu ska jag snart sätta igång med läsandet o skrivandet. Inget kul idag inte. men skönt o få det gjort, helt klart. Imorgon blir det heldag i skolan, som det ska vara nu under skrivandet, så man inte blir stressad i slutet. det är inge vidare.

Jag letar febrilt efter massage i göteborg som inte kostar skortan. Tips är bra. men men. får leta runt.

Idag är det Melissa Horn för hela slanten.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Det ska finnas studentmassörer som masserar väldigt billigt.

Har sett lappar om det här uppe på Olofshöjd.

Ett tips är att ta kontakt med akademihälsan så har de säkert några tips om vart man kan gå.

2010-10-04 @ 22:23:33
URL: http://ozgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0