måndag och nikotin.

var 30 sekund kommer impulsen att ta en snus. imorse var det i stort sett hela tiden, nu har det ökat lite. när vi pluggade kom nog impulserna sådär var 10 sekund. nu när jag är hemma o kan skrika o slå på väggen så mycket jag vill så kanske det kommer bli längre intervaller? vi får se.

det roliga är dock att jag redan nu ser en skillnad i beteendet. det där lite mer spydiga i rösten, den totalla bristen på förståelse för andra människor, nada tålamod. haha. im just fucking lovely right now. :P

hur som helst. får se hur länge jag står ut. ska härda. försöka försöka försöka lixom. inte mer o göra.



gårdagen med dess träningsvärk var galet. kunde som sagt knappt röra mig och det var ju inte som att de blev bättre mot kvällen. oh nej.
somnade dessutom inte fören typ kl ett. galet. men var inte en så jävla bra kväll, så beror på det i guess.
fick mig dock några skratt där mellan varven. haha. oh det påminner mig. ikväll ska jag dricka varm choklad. utan tvekan.



nu blir det att tvätta snart. alla lakan. drygt. men det måste göras det med. och så ska jag finna mod o skicka in tentan som jag gjorde klar igår. japp.

nu ska jag dricka te o dissa abstinensen.




Kommentarer
Postat av: Desperatemoments

Heja heja heja!!! :)

2010-10-18 @ 20:22:09
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0