måndag.

idag är en sån dag jag är pepp o positiv. de kommer ganska sällan nu för tiden så jag är nöjd över denna dagen. faktiskt. så det så. oh ja.
lite jävlaranamma är det mitt liv saknar för tillfället.

rent allmänt har det varit en lång dag. började dagen med möte med handledaren, sen satte vi oss o tog tag i alla klagomål hon hade. efter det drog jag till vårdcentralen för snack med psykologen. vårt fjärde möte, o jag vet fortfarande inte helt vad jag får ut av det. men hey. det kan inte skada, eller hur. vi snackade även en del om utifall jag skulle börja med anti-depp igen. jag är kluven i den frågan. hon verkade med kluven. hon tyckte jag skulle rådfråga en läkare om det. så ja. får väl göra detta.

ikväll blir det kanske handlande med freddy. sen ikväll blir det tv-tittande för fulla muggar. imorgon kommer gruppen hit, för det sista fixandet innan vi skickar in det. på kvällen blir det ölande med gruppen. eller ja, de ölar. jag hänger på. haha. ingen alkohol för mitt sköra psyke.

nej, nu ska jag allt göra nå annat. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0