måndag.

snart ska vi gruppen träffa handledaren. johan skickade oroade sms till mig igår om att vi skulle träffa henne för att vårt arbete var så dåligt. jag håller mig på den positiva vägen och tänker att hon kanske helt enkelt vill träffa oss bara. varför skulle vårt arbete vara sämre än nån annans. vi har läst dom andra, dom är inte mycket bättre än våran... förutom att vi fick kapa en massa för vi hade för mycket tecken, så ja.

frukost i magen och teet är på god väg att blandas med mackan. haha.

igår var jag och Cristina på Afropowerdance, och sen Pilates.
Afropowerdance var sjukt kul. helt sjukt kul. stampa i golvet o svänga med armarna o skaka på rumpan, ja det var allt bra roligt. Pilates, nja. visst det var nog bra för avslapning o så, men inget för mig. alldeles för mycket fokus på andningen. uscha.

aja. nu ska jag borsta tänderna. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0