Lördag.

Vaknade upp, ganska utvilad. var aspepp på att gymma, men jag kom aldrig iväg. men det är helt okej. kom nyss in från en liten promenad, så de är helt okej.
hyrde film, köpte snaks o gick o sjöng med i musiken som kom från lurarna. en helt okej stund. och, jag gjorde det ensam, det är ganska stort för mig.

ska käka lite mer lasagne snart o sen ska jag o cristina o hennes bästa vän mathilda se på filmen jag hyrde. Kick Ass. den är nog bra skulle jag tro.

jag vet inte helt åt vilket håll mina känslor styr för tillfället. ena stunden vill dom en sak, och nästa vill de en annan. de är så sjukt svårt när man inte kännet att man kan lita på sina känslor. det blir lixom mer tveksamheter så.
men det är väl så det är en period som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0