lördag.

idag är det då lördag. och detta är en bra dag. den började mindre bra med att jag vaknade kl sex och inte kunde somna om, men kl åtta somnade jag minsann. sen väkte cristina mig strax innan halv elva. haha.

efter det har jag fått massa bra gjort, frukost, fixa med tvätten, plocka i rummet, bäddat rent i sängen, fixat med en jobbig grej som jag undvikit i tre år osv osv.

borde dock plugga, men det gör jag senare, eller imorgon. ingen brådska.

tror vi ska iväg på F.A.R idag med. kan bli spännande. beroende på om det är jobbigt där eller inte, drar vi till gymmet efter det.

jag är beroende av min telefon. haha.



bild från promenaden igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0