gropegårdsgatan.

jag tog mig så långt som till gropegårdsgatan. sen gick jag av, gick runt spåret och åkte hem igen. antagligen ett dålig val i hela grejen med att bekämpa ångesten, men ibland måste man helt enkelt få inte orka.
hem. pluggade en hel massa. lugnade ner mig.
åkte en tripp till vårdcentralen för att en en gång kolla min fuckade hals. det var inget denna gången heller, o vi tog lite mer tester.
fick nå kortisonspray till näsan. det kommer jag inte ta. 168 kr åt pipsvängen. haha. men kanske kan spara den o ta den nån gång när jag mår bättre angående medecin. just nu är det inte så smart. fick ju för faan en massiv attack bara av att ta en liten allergitablett, så tror jag avstår det. haha.

nu känns de lite bättre dock. promenad, bad o te. försökte äta förut. gick inge bra. får väl vänja mig med hungern.
suck. behöver jag säga att jag saknar mat? en stoooor sallad, eller en riktigt god gryta. suck...

nej nu ska jag skriva metod och resultat. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0