fredag.

gruppen är här hos min idag. skönt. det betydde lite sovmorgon, och det säger jag aldrig nej till.
det går bra, det går framåt med arbetet, vilket är bra.

vi tog oss en kort promenad till affären o jag lagade mat till dom hungriga djuren. o nu är kaffe på. mysigt.

när vi är klara åker jag in till stan för besök i 3s butik. iphone här kommer jag. haha. sen promenad med Alexx. efter det ska vi hem till mig o se på Idol o chilla. Sleepover står på schemat för kvällen. Mysigt. inge kul o vara helt ensam. det gick bra igår dock. woho på mig. eller ja, ganska bra. beror nog på att jag var för seg för att ens bry mig. haha.

JAG VILL HA MIN IPHONE NU. haha. leksaker är kul.

nej, nu ska jag rycka i dom o säga att vi får börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0