yours to keep.

idag är det tisdag minsann. varit i skolan och fixat det sista och det känns najs. b-uppsatsen is sooooo done.
när jag kom hem käkade jag och sen tog jag mig en rask promenad i gymmet. påvägen hem handlade jag. ägg o mjölk o smör o sånt tråkigt som var slut.
hemma igen slängde jag av mig de blöta kläderna o körde lite armhävningar o shit. avslutade med avslappning. det behövdes. ett långt varmt bad efter det var mer än pricken över iet. woho.

och kl är bara tre. det känns najs. :D

ska nu dricka mitt te och se på Top Model och dega o mysa av denna regniga dag. ikväll blir det degande hos Freddy. imorgon är jag minsan ledig o då blir de en tripp till gymmet och så. torsdag börjar den nya kursen.

hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0