torsdag.

idag börjar den nya kursen minsann. känns kul. tror denna kurs kan ge mig mer än den förra.
dock är schemat från helvetet. shit vilka dagar!!! helt sjukt.
men ja. de är väl bara o dra på sig handskarna o köra.
hoppas jag klarar det med all ångest bara. men hey, tar det en dag i taget. så är de bara.

är inne på min andra kopp te för morgonen. man hinner med mycket om man går upp en halvtimme tidigare. så blir de när man inte kan somna om. bara o kliva upp helt enkelt.

peppat musik o testat kläder o haft mig. haha. allt för att inte känna efter om jag är trött. blev dock sketa glad när jag testa ett par shorts. dom kunde josefin inte ha mer. haha. uppenbarligen har jag tappat mer i vikt än jag trodde. sweet.

nej, nu ska jag snart dra mig.

hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0