Torsdag.

då har dagen kommit, dagen för tentan. jag känner mig alldeles för lugnt. detta kan omöjligt vara ett gott tecken? eller så är det skit bra. jag tar det med en klackspark. det är fyra begrepp, kom igen. man har ju ett humm om alla begrepp... så man får väl hoppas att man lyckas samla in tillräckligt med poäng.
undra om man får lyssna på musik.. hmm. det vore najs.
får inte glömma;
glasögon,
pennor,
sudd,
snus (!!!!)
körkort o studentid

efter tentan åker jag hem i ca två timmar och käkar lunch sen in till skolan igen för basgruppsmöte och sen seminarium inför vfu. lång dag. kommer hem sent. orkar jag ska jag träna då. känner mig ovanligt fet idag. beror nog på mitt frossande igår. jag var hungrig hela tiden igår! bara tryckte i mig mat.
hela tiden!

förövrigt, du är blind om du inte ser det.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Break a leg;)



Ja men då har du ju motivationen klar ;) bara o köra. Är vad jag tänker göra mellan mina pass idag :D

2010-11-25 @ 09:10:00
URL: http://thoughtsfromtheleftside.blogg.se/
Postat av: desperatemoments

Våran basgrupp förhandlade bort basgruppsträff innan seminariet! =) GÖTT!! Skönt att duggan gick bra!



Förövrigt, känns de kryptiska meddelandena värdefulla för dig, så fine. Jag tycker de känns hotfulla. But that's just me ;)

2010-11-25 @ 12:42:40
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0