söndag.

Robyn – Indestructible (Acoustic Version)

det har varit en minst sagt skum dag idag. rent känslomässigt.
vaknade efter ca 4 timmars sömn o begav mig till gymmet. pressade mer än jag gjort på länge länge.
kom hem o var helt låg. helt skamligt låg. slutade med att jag började gråta, för första gången på mycket länge.
ville bara gråta ut allt dåligt som händer och fick för en gång skull lite klarhet i varför saker och ting är som det är.
saker jag måste ändra på.
älska mig själv är det första. hur ändrar man på en sak som man trykt i sig själv varje dag i snart 15 år? svårt.

sen ringde Freddy. vi åkte och handlade. det kändes bättre. fick även be om ursäkt till han för mitt dryga beteende på msn. han fatta. han är vettig han.

sen spelade jag Skip-Bo och hängde med cristna.

nu dega vid datorn ett tag innan sängen o bok kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0