onsdag, lediga onsdag.

idag är jag ledig. det är skönt. sov till klockan tio. fick i mig en macka till frukost o sen begav jag o cristina oss till gymmet. först en sväng till peddan för o vara en god vän o låna ut böcker till en gammal kursare. jag är allt bra givmild jag. haha.
på gymmet gick det bra. svettades som en gris o hjärtat dunkade som en galning. det är skönt, och lugnande, att mitt hjärta kan slå som ett helvete utan att jag behöver förknippa det med ångest och panik. det är underbart.

det blev lite stressigt påvägen hem med tanke på att cristina skulle börja jobba kl tre, så jag ställde mig o gjorde hennes smörgåsar medans hon duscha. själv fick jag i mig spenatsoppa med ägg o en macka. mums.

nu ska jag mest fördriva tiden fram tills Freddy ringer o vi ska dra o handla. känns som allt ja gör är o handla. men det behövs. frukt, keso o så vidare. sånt som man på nå vänster alltid glömmer. och eftersom jag fått dille på quornfärs igen så måste jag inhandla mer sånt. de mesta tog slut till lasagen ju.

för övrigt så vill jag informera att de två senaste dagarna har varit underbara. nästan inte haft nån speciell oro eller ångest. men det känns fel o skriva det, att ens tänka det. för då kommer de säkert komma dagar med totall misär. men jag tar en chansning. det känns så underbart att det kanske kanske kanske håller på o vänder. jag håller tummarna iaf. jag håller dom tills de blöder!

nu ska jag dricka te. woho.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0