onsdag.

pluggat som en råtta idag. skallen känns seg o kroppen känner av symtomen jag får när jag får ångest/när jag har ångest vilket gör att energin automatiskt hamnar på noll. det är lite störande. så därför ska jag nu lägga mig i sängen, läsa begreppslistan en gång till sen läsa en bra bok. försöka sova och vakna tidigt för att kolla begreppen igen.
håller tummarna att vissa begrepp inte kommer. dom begreppen man blandar ihop. men, hur som helst så tror jag allt att det kommer gå bra. oh ja. det tror jag.

ispelle är nu torr efter tvätten, så kanske sover tryggare. haha.

känns som att jag har hundra saker i skallen, och hundra saker att få ut, men inget kommer ut. just det ja, ska ringa mamma en snabb med.

hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0