måndag. VFU.

Alltså. jag är så trött. så förbannat förbenat trött. sovit kanske fem timmar, men de känns som det fattas 25 timmar av sömn. Så vet jag att jag inte kommer komma ifatt med sömnen fören nästa helg. för varje morgon är likadan när man ska upp tidig. trött o sliten.
men. jag ska försöka hålla mig positiv idag. jag måste försöka.
jag är nervös. nervös om mina nerver kommer hålla sig i shack så jag klarar hela dagen. nervös för lunchen. jag hoppas jag klarar av att äta utan att låta paniken ta över.
men har dock bestämt mig, ska berätta för min handledare om hur läget är nångång på förmiddagen, och säga det att blir det för jobbigt så måste jag gå ifrån ett tag, eller kanske gå hem. min hälsa måste få gå före skolan just nu. min hälsa är allt jag har.
meeeen. jag tror det kommer gå bra. jadå. vi håller tummarna för det.
dessutom så är det ny personal och en massa nya barn, så det kan ju bero på det med, att jag är nervös.
men mest är det maten. i värsta fall får jag väll skippa o äta helt och hållet? så kan jag svimma istället. haha.



lördagen var fin. Ikea och sen hem o julpynta för att sen baka lussebullar och slutligen krascha i soffan. en lång dag som verkligen tröttade ut mig.
söndagen bestog av först en promenad med Cristina, sen glöggkväll med lite folk. det var kul, träffa lite folk man sett innan och människor man aldrig träffat. alkoholen flödade kanske lite väl mot slutet, då jag låg nerbäddad i sängen och läste bok. haha. kände mig nästan som en tant då.



nej men om man skulle dricka upp sitt te och bege sig då. mot vagnen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0