Måndag.

Det var ett tag sen jag skrev. Jag vet inte hur det kommer sig. Med mig är det bra. det känns verkligen som att skiten vänder. visst jag har det jobbigt varje dag, men det är sällan så extremt som det var ett tag. och det är jag sjukt tacksam för. jag är även tacksam över det faktum att jag faktiskt vågar umgås med folk igen. göra saker. det är det bästa. att inte bara sitta hemma o vara rädd. att utmana skiten och bara göra det, helt enkelt.

och träningen går skit bra. jag älskar den frigörande och helt totalla avslappningen jag får efter.
igår var en bra dag på gymmet.

skulle ha varit på föreläsning nu. men kom hem typ halv 2 inatt, så jag sov vidare. Cristina kom o knacka på min dörr imorse o frågade om jag inte skulle upp. haha. "neeeej" var mitt svar. haha. men imorgon ska jag gå. föreläsning om genus. ämnet som Josefin alltid har så jävla mycket att säga till om. awesome.

idag blir det tvätt. kl 2. behövs. sen kl 4 blir det möte med psykologen. sen hem och förhoppningsvis se på true blood. :D woho.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0