I säng med Josefin.

Nu ska jag för första gången blogga via iphonen. Det har ju inte alls velat funka innan. Får hoppas detta går då. :) Ligger i sängen och har läst en massa. Först en massa i "EAT PRAY LOVE" och sen i en självhjälpsbok. Som sagt innan, denna dagen har inte varit den bästa alls men jag vågade iaf visa att jag var ledsen o det är ett pluss i kanten för min del. Jag börjar bars känna mig sådär jätte låg igen och jag som faktiskt började må bra, eller var det bara en illusion? Faan heller. Jag tänker inte ha det såhär mer nu. Jag är less på att känna mig såhär dyster o ensam o rädd o orolig. Jag har lika mycket rätt som alla andra o må bra o vara glad o känna lite lycka då o då, eller hur? Så jag för helt enkelt ta tag i alla de där sakerna som tynger mig o verkligen anstränga mig för att de ska bli bättre. För vem orkar leva såhär? Att ena dagen känna sig relativt ok, till att nästa vara ett känslomässigt vrak. Det är inte okej. För övrigt så har jag tre, igentligen fyra, roliga saker att se fram emot. Syster kommer i helgen. Skit kul. I jul får jag även spendera tid med både familjen hemma i Östergötland men även den i Söderhamn. :) dessutom ska vi den 2 oktober till egypten. Mamma betalar allt. Sweet. Men vad gör jag för alla dessa saker? Oroar mig. För allt. För om jag kommer få ångest, om jag kommer kunna äta, om resan kommer gå okej eller om jag kommer jaga upp mig. Men vad faan, kan man inte bara glädjas åt de roliga? Suck på mig. Aja. Nu ska jag försöka ignorera att jag inte är trött, fast jag borde vara de, o försöka sova. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0