fredag.

idag är det fredag minsann. Ska nu in till skolan för ett seminarium som slutar kl 12. då tänkte jag försöka ta mig till gymmet. problemet är att då måste jag äta i stan. eller, äta min macka jag tar med mig. men jag måste börja göra det igen nu. kan inte bara skjuta upp det. för på måndag börjar min vfu dessutom, o då blir det rivstart. äter jag inte under ett 8 timmars arbetspass så lär jag ju tuppa av/bli så grinig så jag slår nån/gråta/spy. så ja.
ska tvinga i mig macken idag med ett leende på läpparna sen ta mig till gymmet o springa av mig oron.

efter det blir det hem o slappa ett tag. ikväll blir det ett ljuvt återseende av finaste Jennie. vi går från att bo ihop till att inte ses på flera månader. känns helt galet. vi ska dricka glögg och snacka skit. jag behöver det. prata av mig. herregud. ja. hon med skulle jag misstänka.

nej. nu har jag ont i magen med, som vanligt på morgonen. dags att borsta gaddarna och sen dra sig till vagnen. fryser redan för fasiken. men jag klagar inte, snön är underbar.



bjuder på en bild från (förrförrförra??) julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0