trötthet.

helvete vad trött jag är. får skylla mig själv antar jag, men det jag inte fattar är varför i helvete jag alltid måste vakna så tidigt. det är inte friskt att vakna kl sju när man kan sova hur länga man vill. eller ja hur länga jag vill var väl att överdriva. men till nio iaf för fasiken!
suck.

planen för dagen är iaf att åka till gymmet för att bli av med överdriven energi som jag dragit på mig (blir dock utan Alexx idag, hade tydligen "kört ihop sig" för henne. undra vad de betyder??) men det är okej, musiken blir min sporre istället för en Alexx.
sen blir det att bege sig till Pegagogen för läsning av en tråkig jävla fucking mattebok. Grundläggande Aritmetik. ?? jag vill bara att denna kursen ska vara över och förbi. matematik och josefin går inte ihop. inte alls.
klarar inte jag tentan kommer jag avlida. Jag ska iaf sitta vid Johan på tentan. så ska jag glutta på hans svar. det är han faan skyldig mig, hööör du mig Johan?? det är du skyldig mig. haha.
brevid Sofie med, så hon kan lugna mig när jag blir förbannad för att jag inte fattar frågan. haha.

när ska min finne på kinden ge med sig? jobbiga jävel. kliar som faan med. kanske är ett myggbett? haha.

ah vad trött jag är.
nej nu ska jag dricka upp kaffet och packa väskan.
hejsvejs.




Kommentarer
Postat av: desperatemoments

VEM ska lugna dig menar du? Är du medveten om att jag kommer drabbas av total nervkollaps på salstentan och stissa upp ALLA? Det blir nog mig man får lugna den dan.. men fram tills dess e jag all yours :)

2010-05-03 @ 13:03:20
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0