torsdag.

Jason Walker – Down
låten är smått deppig, men den är sååå underbart fin. kan inte sluta lyssna på den, och får tårar i ögonen varje gång.
har haft en hel del oönskade tankar de senaste dagarna, sådana tankar som jag verkligen inte vill tänka. tror det blir för mycket i skallen för mig och då flyr jag direkt dit, för att få lite... stabilitet? det är inte okej iaf.
försökte prata med mamma igår, men hon hade magkramper, så det kändes elakt att klaga till henne, när hon hade så ont så hon knappt kunde prata.
jag får väl helt enkelt se till att bonka bort de tankarna, slänga på leendet igen och vara den bubbliga josefin som vi alla knows and loves.

idag blir det redovisning. fiskarna ska lekas med. hoppas det går bra. vad säger jag, klart det kommer gå bra lixom. hells yeah.

efter det blir det att åka till mitt kära underbara Högsbo (läs; evig saknad) och Kaverös Äng för att skriva på papper och få mitt schema. är mitt schema pissigt kommer jag bli så förbannad. inga timmar i juni???? hur ska det gå... jag fattar inte. alls. verkligen inte. och om den andra snubben ringer och skäller på mig idag blir jag ledsen. får hoppas att han lämnar mig ifred.

efter det blir det kanske häng med Jennifer och Sigge. Skulle iaf ringa och se vart hon befann sig. så vi får väl se. behöver en liten siggedos tror jag. och en skrattande jennifer hade varit bra med. sånt som får magen att le.

nu ska jag väl slänga på ansiktet och bege mig.
ha en toppendag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0