tell the story straight

jag tror helt enkelt inte på dina ursäkter. fatta det.

helgen har innefattat mycket blandade känslor, och mycket tid med kollektivare Jennie. Det är bra att jag har henne här hemma, när mina nyck blir extrema. Det är inte alltid lätt att bo med mig, kan jag inte tänka mig. Tror nog även Jennifer skulle kunna hålla med om det. Jennifer är nog dessutom den enda människan som verkligen sett dom sidorna hos mig. När man är sådär bekväm så man verkligen kan vara sig själv. Det är inte alltid vackert, eller speciellt trevligt. Men hey, det är jag.

Imorgon är det föreläsning och sen träning. Efter det blir det en tripp till Bergsjön för snack och paj med Therese.

Jennie på Kellys;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0