pappa.

min pappa är kanske sötast. han är en sån där rultig karlakarl från norrland som snusar och ser på sport. haha.
och jobbar alldeles för mycket. (fattar inte vart mamma och pappa fått sin arbetsmoral ifrån, och inte faan har det smittat av sig på varken mig eller min kära storasyster jenny).
anywho. han är söt. berättade precis en sak till mig, och var någa med att poängtera att jag fick veta det innan Jenny (jag blev förbannad för ett tag sen för att jag aldrig får reda på något som sker i den norrländska staden).

haha. so suck on that Jenny! suck on that.

jag är trött som faan (tack för det fyllekajjor som kom hem fyra inatt och HÄRJADE runt i huset) och har ont i magen. ska dricka upp te och försöka klämma i mig en macka. sen ska jag till stan och handla ett par nya skor sen träna med alexx.


en lite äldre, extreemt rolig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0