no time for sleep.

Tina Dico – In Love
Tina Dico – No Time To Sleep

helt kär i dessa låtar. de går runtruntrunt hela dagarna.



idag vaknade jag av klockan, runt 8 tror jag. snoozade x antal gånger tills jag insåg att faan nu blir det svårt att hinna med frukost. o frukost behövs när man ska träna. fick i mig en kopp kaffe iaf.
sen iväg till gymmet och det var lika underbart som alltid. jag älskar det. så fruktansvärt mycket. alla känslor man har får man utlopp för på gymmet. specielt när man tar 30 min på crossen o 30 min på löpbandet. då blir man trött sen, o det behövs. trötta ut kroppen så hjärnan inte hänger med.
LOVE IT.

resten av dagen blir som den blir. ska slänga in lite tvätt iaf. och om jag orkar ska jag städa övervåningen.
var planerat en kvällspromenad i slottis idag, men vet inte om man är så pepp på det i detta väder. får allt se vad som händer och sker.



gårdagen var en sån sjukt kanondag. måste bara säga det igen. för så bra var den. pepp hela dagen.






Kommentarer
Postat av: desperatemoments

Haha, det ser ut som du har horn på huvudet på det sista kortet! Nee, inget bra väder att promenera i idag.. =( Sucki sucki..

2010-05-12 @ 15:28:58
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0