Melissa Horn-dag.

Melissa Horn – Hur ska det gå?

vi var aldrig kära i varan, men de känns precis likadant.




igår åkte jag in till stan med Therese. Vi satt på Avenyn och stirrade på folk och undrade lite lätt varför de va så många poliser här o där. ridande poliser till o med. haha. som kom vi på de. match. såklart.
vi satt där. skulle bara vara inne en sväng, men vi satt där ett tag. pratade om allt och inget och det var riktigt behövligt. skratt och ärliga svar. vi är för lika hon o jag ibland. hårda på ytan o mjuka inuti, men faan heller att vi låter nån in. haha. eller hur var det?

sen åkte jag iaf hem. var hemma vid elva. satte mig vid msn, och la inte ifrån mig datorn fören kl tre. tre!! hej jag ska upp kl sju, men ja jag sitter uppe till tre. pucko. ibland är det inte bra att vara en nattmänniska.
vaknade inte av klockan iaf. när den ringde. jag vaknade strax efter åtta och ringer sofie o medelar att jag inte kommer. hon peppar o shit o jag stressar upp o försöker pressa i mig frulle. går inge bra. att vara morgonillamående är illa nog, när man då försöker stressa i sig frukost i en kropp som är sliten, då mår man sjukt illa.
så fick helt enkelt böja huvudet över toan o låta skiten komma upp igen. nej, blir inte nån föreläsning idag inte tänkte jag. haha.

nu har jag duschat o det känns lite lättare. ska nog in till föreläsningen är slut o plugga lite med Sofie, och sen träna. träna bort tankarna. träna bort alla tankarna. bra grejer.



jag mår bra, och det blir vackert.
här finns inga brustna hjärtna.

Melissa Horn är en gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0