lyxshoppa

köpte idag ett par runningskor för 1999 kr. fast eftersom jag är så snygg sexig o singel fick jag dom för 999 kr. så det så. haha.
nej, det berodde mest på att de endast hade just min storlek kvar i den modellen, och för att den passade min fot. stadium är bra. killen (som btw var het) gjorde en massa konstiga saker med mina fötter för att se vilken typ av sula jag skulle ha. hightech tänkte jag och undrade mest varför jag skulle böja på knäna. haha.

råkade gå in i en person inne i nordstan, men hey, de är ju typiskt mig så.

tränade en massa o svettades brevid en stressad Alexx. gick till kungsport och konstaterade att det STANK vitlök av nån skum anledning.

hemma, färgat håret och sminkat. bara drukit en kopp kaffe idag. skumt. mycket skumt. känner mig inte som mig själv idag. haha.

men nu ska jag snart till stan för fika och bio med lillskiten therese. :D

awesome.
hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Caroline

vilket fynd då!

2010-05-01 @ 17:53:09
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

2010-05-01 @ 23:12:46
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0