laid.

sitter och dricker morgonkaffet. helt sjukt det där, man kan vakna helt pigg och alert, sen när man väl klätt på sig och tvättat fejjan o shit så blir man trött igen.
sitter nu med kaffet och ögonen går i kors. fattar inte det där helt. skumt.

ska iaf snart iväg till gymmet, och efter det blir det föreläsning. sex och samlevnad är det som står på schemat. om jag inte tittat helt fel. Hoppas hoppas hoppas att rebecca kommer vara där. va länge sen jag träffade den lilla tysken nu. måste få  lite uppdateringar ju.

fy faan va trött jag var igår förresten. när jag väl gick o la mig somnade jag på en gång. det händer aldrig. jag är den typen som vrider och vänder på mig i två timmar innan jag somnar. men inte igår inte. :D sweet.

Ida Maria – I Like You So Much Better When You`re Naked

efter föreläsningen blir det nog att dra ut en fotölj på gräsmattan och läsa kursbok. känner mig helt oinspererad till denna kursen. jag gillar inte matematik och matematik gillar inte mig. bara en månad kvar till salstentan. börjar redan bli ett vrak.

längtar till sommaren och jobb. fy vad jag längtar.



jag bjuder på den. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0