"jag ska sakna dig imorgon"

om jag inte får träningsverk imorgon tänker jag aldrig mer träna. så det så.
aldrig pressat så mycket. trodde mina muskler skulle ge vika flera gånger. kom till o med en liten tår vid ett tillfälle när jag tränade armarna. men hey, vad gör man inte när man har för mycket energi i göra av med.
så som sagt, får jag inte träningsverk efter detta monsterpasset så vill jag inte vara med mer. då får gymmet hitta nån annan att leka med. japp.

efter gymmet drog jag iaf till skolan och läste två kapitel i den fuckiga Aritmetik (??) boken. jag blev sur/ledsen/förtvivlad/förvirrad och kände mig hopplös. hur kan man inte fatta? o hur kan dom göra en bok med bara siffror? JAG FATTAR INGET??? tentan kommer suga balle och jag kommer vilja döda någon den dagen.
men jag kommer klara den. JAG KOMMER KLARA DEN!!

nu ska jag dricka upp mitt te, sen börja med middagen. idag blir de chilisincarne. mumma!!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0