i sängen med josefin erlin.

det är ganska mycket som händer just nu. det mesta händer i hemlighet, i min lilla hjärna. där sker det mesta. mycket nya erfarenheter och perspektiv som för första gången ploppat upp.
jag är ganska hemlighetsfull med allt detta, med denna delen av mitt liv. vet inte varför. men så är det. bara ett fåtal personer som vet allt. tror jag har det så enbart för att skydda mig själv, och för att inte få dömmande blickar. men aldra mest är de nog för att om man pratar om saker blir de verkliga.
det låter som de är värsta seriösa grejen nu, så är det verkligen inte. bara njuter av det livet jag valt och försöker lära mig att hantera det.

förövrigt var gårdagen med fin. spenderades en stund med isabelle o kaffe, sen blev det öl på chez. Linus kom och mötte upp oss och efter att isabelle dragit hem gick jag o han till rockbaren. efter det begav vi oss hem till han, och påvägen stötte vi på alexx. bästa kommentaren ever kläcker hon innan vi går av vagnen med. garvar fortfarande.
när jag vaknade imorse var jag sliten. blir lätt så när den man sover med vaknar som ett ljus kl 8 o vill att jag ska vakna. idiot tänkte jag i mitt stilla sinne. men hey, gick upp o begravde mig i soffan istället.
efter lite återhämtande och försök att piggna till begav jag mig hem.
var i STORT behov av en dusch och mat och det tog väl en timme. sen ringde jag nathalie för jag kom på att vi hade planerat att ses. hon var visst i mölnlycke och tyckte jag skulle haka på henne hem till Tuve. var för trött för att ens säga nej så visst. mötte upp henne vid bussen och vi begav oss.
hemma hos henne lagade hon mat till mig och sen begravde vi oss o soffan/sängen under täcket och myste och såg på film. det var precis vad jag behövde denna trötta dag.
kl är nu kvart i tolv och jag är hemma. min säng är guld.

imorgon blir det träning. hårdträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0